Thursday, December 23, 2010

Bila Hujan Kalau Tak Mandi Sehari Agak-Agak Best Tak?

Woh..woh..sejuk arh sekarang nih...rasa macam duk oversea...padahal duk lam Malaysia je pun..masyukkk je berlingkar lam selimut...mata bukan mengantuk sangat pun...terkedip-kedip duk tengok keliling...nak bangun malas arhhh.........Huarghhhhhhh....menguap macam singa lapar...
eh..tak senonoh lah bukak mulut luas-luas macam tu..apela...

Woh..woh...mata duk terkedip-kedip lagi...hujan lebat lah....tarik selimut kemas-kemas...golek kiri..golek kanan.....tengok cicak duk mengawan....haishhh....kalau ada lastik...nak-nak je aku bagi sedas dua...melampau sangat wat aksi lucah depan aku...ingat New York ke?...menyorok lah sikit...

Tengok jam kat dinding...pukul 5.30...bateri mati...jam henset pukul 8.35pagi...tak bangun sembahyang subuh tadi...bukan sengaja..tapi memang dah tak leh sembahyang...bulan mengambang...lagi syok aku layan tido sampai tengahari nih...niat di hati....

Tiba-tiba...kusangkakan panas hingga kepetang...rupanya hujan dari semalam....

KAKAkKKKKKKKK!!!!!!!!!BANGUN!!!!!!!!!...

haiyarkk!....sentap aku woh...bapak aku kalau kejut bangun pagi...habis jiran tetangga boleh terjaga......
maka...terputuslah niat aku nak tido sampai tengahari...terus je aku menonong basuh muka pastu bukak tudung saji...ada kuey teow...aku tak ambik..aku telan kek...

Masuk bilik,amik tiket bas dalam dompet aku...bagi kat bapak aku...sebab aku beli tiket 28/12...tapi kene tukar 30/12 lak....biar bapak aku setel jer...aku malas nak drive ke bandar...

Mengadap TV untuk 1 hari...tengok jam pukul 2 petang...hujan tak berhenti lagi...baru teringat aku tak mandi pagi...bukan salah aku....cuaca yang aman buat aku rasa nyaman...walau bau hangit sikit...tup-tup mak aku balik dari mengaji...aku ape lagi lari pecut masuk bilik mandi...sebelum kene bebelan yang berbisa habis....

Kalau mak aku singgah umah tok aku...maunya satu hari aku tak mandi....woh..anak dara ke camnih?...Aku tau...korang penah tak mandi satu hari kan....hahahaha...mengaku cepat!

p/s: baru perasan aku hampir-hampir buat diari..



No comments:

Post a Comment

Harta Karun

background