Saturday, December 18, 2010

Hari sabtu Yang Penat..

Seminggu dah aku tak jenguk CREAMPUFF aku nieh....nasib baik tak dihurung dek lalat t.a.i.k...kalau tak maunya aku kena tukar menu lain...Little Karipap kew..Little Pulut Panggang kew...cam best jugak tuh kan....

Berbalik pada tajuk diatas....harinie aku bersama c.h.e.n.t.a.h.a.t.i.k.u yang rajin amik cuti untuk jenguk aku kat kampung nie ha..keluar bersiar-siar melepak tak tentu hala...tapi tadi c.h.e.n.t.a.h.a.t.i.k.u yang melalak duk berkaraoke..aku lak yang sakit tekak...pehal? tapi aku memang TERHARU LA HOII!!...selalu sangat dah c.h.e.n.t.a.h.a.t.i.k.u amik cuti mai jumpa aku...tanpa gaji laktuh...kalau aku..rela c.h.e.n.t.a.h.a.t.i.k.u kerja lagi,leh kumpul duip wat kahwin ngn aku...leh jumpa hari-hari...lagi bagus..kan?..tapi kompem-kompem mak aku tak bagi kahwin lagi selagi aku belum abis belajar...tambah - tambah abang aku lak mintak hantaran kalau langkah bendul...oik!kalau langkah bendul anak jantan mane ada bagi pengeras!...hampehh..nasib baiklah aku nih anak pempuan yang mendengar kata...aku kahwin nanti aku dapat gaji sendiri yerk...auwwww..

Esok aku nak gerak ke kampung halaman c.h.e.n.t.a.h.a.t.i.k.u pulak...takkan tak jenguk bapakmentua to be kannnn....lagipun aku nak kikis harta c.h.e.n.t.a.h.a.t.i.k.u esok ...nak pergi membeli belah kat Kota Bharu tuh..wat kijam!kijam!kijam! ckit...jiran je pown kami nie...KT-KB,KB-KT....2 jam jerk.....aku sekali pejam mata pon dah sampai KB tuh..haha...kesian c.h.e.n.t.a.h.a.t.i.k.u...layan je la dapat makwe yang membuta sepanjang jalan...nak wat cam ne...penyakit keturunan!...

Tunggu je lah berita untuk hari esok yer....nantilah aku upload gambar...kalau ada lah...aku malas nak tayang-tayang sebenarnye...kang kawan kamu ke...nanti ada yang mengutuk KAMI lak...tayang laki..muahaha...

p/s: eh..sesapa yang singgah n follow blog aku...nanti aku jenguk blog kamu yer...tak sempat nak bersia-siar dalam blog lagi....bersiar-siar kikis harta sempat aje....PISAU CUKUR TAK TAJAM!

2 comments:

  1. little ketupat palas pon best jugak.. harharhar

    ReplyDelete
  2. haa....nanti nak raya aku tukar nama tuh...kih3....=)

    ReplyDelete

Harta Karun

background