Sunday, January 9, 2011

NAK KURUS EA?.....

Aku tahu ramai yang sedang berusaha untuk kurus sekarang nie...member-member sekuliah aku pun hari-hari pergi gim...lari sane...lari sini...angkat berat....turun naik tangga tak pakai lif dah sekarang...nanti aku rasa lif pon berkarat sebab terbiar lama* hyperbola* tak..tak.. lif belum berkarat lagi...sebab orang yang nak gemuk cam aku nie masih menggunakan khidmat lif.

Apekata kalau korang join tempat buang lemak nie...murah jer...aku rasa cam berbaloi-baloi kot kalau kowang try...ala...duit kowang kan banyak...siap boleh main tabur-tabur luar tingkap...

Cepat tau...sementara masih tengah offer lagi.....aku nak tolong kowang kurus jer.....kata nak jadi macam aku...muahaha.....=p  BIZZY BODY sila KLIK tempat buang lemak okeh!...

GOOD LUCK =)

kalau dapat jadi cam nie..meletoppss u olls...



No comments:

Post a Comment

Harta Karun

background