Tuesday, January 11, 2011

SO SWEAT...*versi past tense FBI*

Tadi aku pegi beratur amik duip kat ATM kat hospital yang sebelah kolej aku nie....almaklumlah...duip baru masuk,...semua pakat berpusu-pusu draw money samapai tak hengat dunia...sorang pegang 2,3 keping kad ATM..duip berkoyan-koyan banyaknye sebab ramai sponsor...

kalau kome tak kenal..macam nie lah ghupe ATM tuh..

Sedang syok aku dilamun mimpi menghabiskan duip yang bakal aku jolok sebentar lagi..tiba-tiba datang jejaka malaya yang boleh tahan hensem dan macho tapi nampak macam resah gelisah sedikit...aku agak-agak dia pon nak amik duip jugak...tapi tengok queue yang ada...putus harapan juga kot...

Aku perhati je dia ke hulu kehilir...last-last aku nampak dia bercakap dengan orang paling akhir dalam Q...pastu dia pindah sorang-sorang sampai orang paling depan yang duk Q...rupanya..dia nak mintak potong Q...siap mintak maaf dan jelaskan yang dia nak cepat kat makhluk-makhluk yang beratur nie..dia nak bayar bil hospital kot...tapi aku memang respek suspek lah dengan cara dia...gentleman betul...siap mintak maaf dengan semua orang...kalau mak aku tengok nie...harus nak dijadikan menantu...*aku mesti jawab: takpe ma,boleh..aen setuju*...


Moral of da story:
-Kalau ko hensem..pastu buat perangai bagus...lagi la kau nampak sangat sweet...aku pun cair...orang akan cakap...dahla hensem,gentleman,baik pulak tue...bertuah sungguh...anak sape la nie...
-Kalau tak hensem pun..tapi perangai baik...orang akan kata.. walaupun muka tak hensem..tapi jiwa murni...semua nampak baik...aku suka...

TAPI 

-Kalau ko tak hensem...pastu perangai lak tak bagus...lagila ko nampak buruk...aku pon menyampah..orang akan kata...dahlah buruk,perangai pon hampeh..macam hape..ANAK SAPE LA NI!
-Kalau ko hensem sekalipun tapi perangai buruk cam malaun...orang akan kata.. harap muka je semat..tapi perangai macam syaiton...berlagak je lebih....menyampah aku!


FIKIR-FIKIRKAN SELAMAT BERAMAL..




No comments:

Post a Comment

Harta Karun

background