Friday, July 22, 2011

CERITA MINGGU LEPAS

Keluar jumpa kawan-kawan lama sambil makan malam dan bercerita isu-isu semasa tentang diri masing-masing sangatlah mengujakan sambil bergedik meengambil gambar dalam restoren NR Seafood yang tak sampai 15 minit dari rumah aku eh ada kena mengena ke?......Haaaaa....semputtttt............

Sebahagian dari kami...boys always late...nak tunjuk macho la tuh..



 Aku punya chiken chop yang tebal nak mampos isi ayam tuh sampai paksa kawan-kawan makan sampai habis...."wehh...try la wehhh sedap nih..."menjadik gak modal aku.Air lak coconut shake...bolehla~


Nie hasni punya mushroom soup+garlic bread+potato wedges.Dia taknak makan nasik,diet katanya...boleh percaya ke diet nih?tuh air tea o ais limau sampai 2 gelas...takpe-takpe..diet tak terjejas minum air banyak...hikhik..

Tadaaa.....suci je kan menu Aisya...kuey teow lakna tak mo apepon sayur...hehe...dia minum air ape ek...tak hingat dah...


DiDi ngan Siti kongsi menu yang sama...kuey teow kungfu Hong Kong mali....


Bebudak laki aku tak tahu dia order ape...sebab time diorang sampai aku dah nak cau cin cau dah...lambat sangat komeeeee....ke aku yang balik awal?...muahaha...papepon enjoylah kuar ngan korang....


Aku start lapor diri 8.8.2011 kat Institut Perubatan Respiratori sebelah HKL.Bermula kehidupan bekerja la pulak.

No comments:

Post a Comment

Harta Karun

background