Friday, February 24, 2012

Saya kalau rasa selesa dengan seseorang saya akan bergurau kasar tapi kalau terasa mintak maaf yerp...

mak aihh....panjang bebenor tajuk ceghita...huu...tapi betol saya cakap nie taw....saya nie jenis yang suka bergurau, lagi-lagi kalau dengan kawan-kawan baik...orang kata semakin baik kita dengan kawan kita...bergurau la macam mana sekalipun, kita tak akan makan hati...betol taw!..tapi saya tak pasti kalau saya bergurau dengan ofis mate..buat dorang terasa....saya dah anggap ofismate saya kawan baik saya....tapi saya lupa nak tanya dorang...ape dorang pnye tanggapan pada saya...huhu...lepas nie tak nak bergurau lelebih dengan ofismate la...sebab rasa cam dah ade yang terasa....maafkan saya!taw..taw..taw....xcengaja la babe....


pelis jangan sentap bila saya sedang bergurau.....


No comments:

Post a Comment

Harta Karun

background