Sunday, December 26, 2010

Aku Bangga Arh Jadi Warganegara Nih...Rasa Cam Nak Tayang Kad Pengenalan Jerh...Tapi Kat Sini Tak Leh Lak Kan...Nanti Kena Banned Lak...

SILA BERDIRI TEGAK DAN NYANYI LAGU NEGARAKU DENGAN BANGGA!

aku cuma nak cakap aku dah tak ada sore...Duk kat umah suasana cam kat stadium...walaupun tinggal ayah aku dan mak aku dan adik beradik perempuan aku jerh...tapi gamat bukan main masa Malaysia jaring gol...

3-0 dowh!

hahahahahahhaha......

harap-harap Malaysia boleh main dengan baik kat Indonesia nanti....

H000000000000000ooooo000000000000oYyYEEEEEEEEAAAAAAAaaaAAAAAAHHHHHhhHH!

3 comments:

  1. tau takpe..
    jiran seblh jerit goal pown leh dgr kowt
    semgt malaysia!!
    ^_^

    ReplyDelete
  2. salam, jom tengok entry KHAS buat gathering esok...

    cik tom nak nombor, senang nak contact, papehal bace entry yer..

    ReplyDelete
  3. hana: haha....semangat tuh penting.....

    tok: okeh2....dh jenguk...

    ReplyDelete

Harta Karun

background