Saturday, December 4, 2010

Rasa Nak Beli Bag Sling

Kalau korang nak tau..aku nih name je perempuan..tapi tak pernah ada handbag langsung selama hidup nak masuk 23 tahun awal tahun depan.

Sebabnya?..aku rasa serabut la pulak nak sandang bag pergi sana sini,macam bawa anak kecik lak..kang silap-silap tertinggal kat mana-mana..habis tak ada rezeki aku langsung duit terbang melayang.Aku duk pakai purse sejak dari dulu...tapi nak kata purse nampak perempuan sangat kan..lebih kurang kata,aku pakai dompet lelaki lah.memang tak ada ciri-ciri dan corak perempuan langsung.

DOMPET-senang nak masukkan dalam poket,tak perlu sandang kat bahu dan tak perlu buka banyak-banyak zip baru jumpa fulus.Sebab tuh kalau nak keluar shopping dengan aku senang..sekali sauk poket je,bukak dompet jumpa duit.Kalau pakai handbeg nie leceh

Tapikan, aku sekarang nie tiba-tiba rasa nak pakai bag sling lah..kamu tahu tak bag tuh jenis macam mana?alahh...yang tali bag lebih panjang pastu boleh pakai silang tu...aku nak cuba cari la..sebab nak berubah jadi perempuan pula..eh!selama nie lelaki ke?...tahun depan dah semakin tua..jadi kena ada perubahan sedikit...tak kisah la yang berjenama ke tak jenama ke..janji aku rasa selesa kalau pakai..

Contoh:

>>>>>>>Gambar ihsan  GOOGLE






Cool kan?..Tak adalah nampak terlalu feminin untuk kepit handbag celah ketiak..


Korang rasa kat mana yang ada jual bag sling yang agak-agak stylo..aku try juga searching kat blogshop online...aku nak cari bag yang kalau pakai pun nampak menarik sempoi je...tolong habaq mai kat ceq...

No comments:

Post a Comment

Harta Karun

background