Monday, January 3, 2011

F.I.N.A.L.E ollalaaaaaaaaaaaaa....

Hari nie bermulanya kelas untuk sem akhir bagi aku..kalau dihitung congak darab bahagi...aku dah berjaya menghabiskan 2 tahun setengah kat kolej nie...tinggal lagi setengah tahun jerk...Sabar..sabar...

Pukul 7.15 pagi aku dah siap-siap pergi kelas...biasalah...hobi bebudak kelas aku...berebut cop tempat...tak mau duk belakang-belakang...semua nak duk depan....macam gud-gud je...haha...sampai depan kelas jer tengok-tengok dah penuh beratur...mak aih...hangpa mai kul brapa??....aku ingat akulah orang yang paling awal....huks....pintu kelas pon Pak Shahid *Pakcik Jaga pintu kelas* tak buka lagi...ade aku cakap bebudak kelas aku suka duk depan tak?ade tak?...haaa....kan aku dah cakap semua rajin....nasib baik ada member aku yang dah sampai awal...dapat jugakla aku duk depan...huhu....

Penyelaras masuk pukul 8 lebih-lebih...mai briefing sikit-sikit pasal semester akhir nie...pasal nak isi borang,nak daftar nama,nak gambar untuk tampal dalam borang...erk gambar?...aku tak taula gambar aku ade ke tak lagi...biasalah....hobi bebudak kelas aku jugak...suka kumpul gambar pasport..pasnie kompem ade yang mintak balik....*akulah tue* huuu...nasebla ade gak yang aku copy...leh la amik yang nie tampal letak lam borang nanti...kiut tak aku kerje pakai camni ---------------------->
cute tak?..cute tak?...CAKAP KIUT CEPAT! grrr...
muahaha....

Lepas rehat semua kene masuk auditorium..macam biasa...taklimat pasal disiplin...bla..bla..bla.. aku pon dah tak larat nak dengar..sebab tiap-tiap sem memang wajib dengar ceramah nie...benda yang sama juga...biasalah..pengajar-pengajar mestilah tak nak pelajar buat masalah dan yang langgar peraturan...jadi wajib tiap sem kena diingatkan untuk pelajar cam kami....=)

Balik dari makan tengahari,sekali lagi aku dengan pelatih lain kena masuk auditorium....kali nie pengarah kolej pulak yang bagi ceramah...How To Be A Good Nurse....nak tau jadi macam mana??......jadi macam aku lahhhh.....gud-gud jeww....



teheeeeee..........nanti aku cite camne nak jadi nurse yang baik yep....kot-kotla hangpa nak jadi nurse juga nanti =) aummmmm......


jom pegi camping with Digi...mesti syiok habes!...




No comments:

Post a Comment

Harta Karun

background