Thursday, January 6, 2011

I got my first BE on the new year ..

=) sila baca sambil senyum tanpa henti....entry ini telah di update dengan pantas ...

Ini adalah berita menggembirakan untuk seorang blogger yang sangatlah amatur seperti saya....sebelum nie aku tengok je orang lain dapat their  BE...now i've got it!! Pewittt...pewittt....haha....



TADAAA........


Tapikan,aku dapat sikit jela dulu...alah,bukan ramai pon baca blog aku kan...korang yang datang jenguk sekali sekala tu maila tolong tambah BE aku.....hehehe....kan aku dah cakap NUFFNANG nie bagus....kalau yang baru buat blog macam aku nie...jom join NUFFNANG...

Thanks NUFFNANG & NOKIA for giving me this.....


7 comments:

  1. iqbal:mekasih....=)jom klik-klik nuffnang sy...hahaha...

    ReplyDelete
  2. tahniah dapat BE..huhu...IX tertunggu2 lagi BE ni....

    ReplyDelete
  3. Bestnya dapat BE.Tahniah ya gergasi kecil

    ReplyDelete
  4. @ Mr.Ix: nanti dapat la tue....sabar...=)

    @ Ammar Yasir : mekasih ammar...=)

    ReplyDelete
  5. emmm ..nak jugak..memang patut dapt pom ..best blog u kak ain..hidup gergasi kecil tak besar2..hehehehe

    ReplyDelete
  6. @ sang ratu :xpe-xpe...nanti dapat jugak...=)usaha perlu ade...

    ReplyDelete

Harta Karun

background