Saturday, January 22, 2011

JAMUAN TEH BEFDAY

Aku tak nak cerite banyak-banyak.....ingat pasal protokol-protokol yang kena patuh?....kalau xingat bukak sini..mula-mula sampai memang aku dan kengkawan sangatlah mengikut protokol..tapi dah sampai separuh majlis...tak jadi nak behave noks..hukhuk...papepown...masa kat Jamuan Minum Teh Hari Keputeraan...apa yang bes aku dapat buat bersalam dengan Permaisuri Kedah...mula-mula agak ketar lutut jugak la...tapi paksaan pengarah aku...kira buat berani jek..lagi pulak aku dapat jumpa dengan ramai orang...pemimpin-pemimpin kita...Mantan Perdana Menteri Tun Dr.Mahathir Mohamad dan isteri serta Dato'Abdullah Ahmad Badawi dan isteri .

Layankan gambar kat bawah nie.....tak larat nak hurai...panjang ceritanya....eh...Ramlah Ram pun ade tau...hee...=p..jangan dilayan muka berminyak haku...maklumlah..terkejar sane sini mengalahkan wartawan nak amik gambor....*sowi..gambar Tuanku dan Permaisuri tak boleh upload..nanti Tuanku murka*


Cuba kowang tengok...abg polis kat belakang sibuk nak interprem lam gambar aku..ceh!


Tun Dr Mahathir

Pak Lah kite yerp...

sangatlah berminyak muka haku nih...argh..



Nasib baik waiter nie sempoi..mintak apepon bagi je..hehehe....




ade lagi gambar yang dalam simpanan..kena tapis dulu...nanti lah yer aku upload lain kali...

=)

No comments:

Post a Comment

Harta Karun

background